Wednesday, June 30, 2010

Mawi akui dirinya masih lagi popular

Mawi tetap mempertahankan dirinya masih lagi popular dengan menolak dakwaan dia sebenarnya sudah jatuh merudum. Malah Mawi juga berkata dia masih mendapat tawaran menyanyi dan akan menghasilkan album berjudul Idola tidak lama lagi. Mawi juga menolak tanggapan buruk masyarakat dia terpaksa beralih untuk menjadi pengarah drama selepas mendapati kerjaya seninya mula terumbang ambing walaupun tidak mempunyai pengalaman sebagai pengarah.

“Selagi ada sokongan peminat terhadap saya dalam bidang nyanyian, selagi itulah saya akan menyanyi,” katanya.
Menolak tuduhan itu, ujar Mawi tidak salah dia mengembangkan bakatnya dalam cabang baru apatah lagi menerusi syarikat produksinya Mawi World Entertainment.
“Saya memang sudah lama berhasrat menjadi pengarah apatah lagi selepas saya menghasilkan sendiri skrip Pak Nil, Mak Kirim Salam,” katanya. -mStar

Norman hakim memey tak segan bergambar

Pelakon Norman Hakim berkata dia tetap akan menjaga batasan mengenai hubungannya dengan pelakon Memey Suhaiza. Ia termasuklah ketika diajak bergambar bersama kerana tidak mahu ada pihak-pihak yang kurang senang dengan aksi yang mereka berikan. Baru-baru ini, Memey mahupun Norman tidak menolak untuk merakamkan gambar mereka berdua yang penuh mesra bagaikan pasangan suami-isteri. Gambar tersebut dirakamkan semasa mereka meraikan majlis ulang tahun kelahiran anak lelaki Chef Wan iaitu Chef Riz di restorannya, On The Table di Solaris Dutamas, Kuala Lumpur.
“Saya rasa tak salah bergambar kerana aksi kami itu bukan sengaja dilakukan sebaliknya atas permintaan pihak media. -mStar

Gambar fasha sandha bersama kucing

Tak sah kalau sesiapa tak pelihara kucing. Lebih-lebih lagi bila artis mempunyai haiwan peliharaannya sendiri. Termasuklah Fasha Sandha yang mempunyai kucing daripada baka yang sudah tentu mahal. Tengok sahaja daripada kucing tu pun dah boleh kita agak berapa harganya. Pelihara kucing ni umpama mereka itu sayangkan haiwan. Almaklumlah kucing ni kan spesis yang bijak dan tak ganas macam keturunan-keturunannya yang lain seperti Harimau dan Singa. Nabi Muhammad S.A.W. pun sayangkan kucing, jadi sesiapa bunuh kucing secara sengaja, tak lama, 'ketulahan' lah dia tu..

pelakon juhara ayob langgar orang

Saya tidak tahu sama ada boleh bawa kereta lagi atau tidak ujar Juhara Ayob yang masih trauma akibat terbabit dalam satu kemalangan maut kira-kira pukul 12.15 tengah hari kelmarin (30/6) di Jalan Kuching dekat Pasar Borong Selayang. Juhara yang masih terkejut dengan tragedi itu sedang dalam perjalanan dari rumahnya di Selayang Baru ke Akademi Seni Kebangsaan (ASWARA) di ibu kota.

"Saya dalam perjalanan ke ASWARA kerana ada kelas pukul 1 petang, saya tak sedar bagaimana kehadiran mangsa kerana tiba-tiba sahaja saya sudah melanggarnya. Saya masih terkejut dan takut untuk memandu. Bukan sebab kereta saya hancur tetapi kerana mangsa tersebut meninggal dunia di tempat kejadian," jelasnya
Juhara telah membuat laporan polis di Balai Polis Jalan Bandar kira-kira pukul 6 petang hari berkenaan. Bagaimanapun, dia yang memandu kenderaan pelbagai guna (MPV) Toyota Wish berwarna kelabu tidak mengalami sebarang kecederaan. Mangsa seorang wanita dipercayai warga Myanmar sedang berjalan kaki telah mengalami kecederaan dalaman dan meninggal dunia di tempat kejadian. -mStar

Wednesday, June 23, 2010

gambar fasha sandha bersama kek

Panas gosip yang melanda sekarang ni antara Fasha Sandha, Tiz Zaqyah dan Jejai. Mana satu yang betul dan benar, yang itu menjadi persoalan besar setakat ni. Memang tak dapat dinafikan, wang ada permainan segala-galanya. Berbalik kepada tajuk, Fasha Sandha ni selain berlakon, dia juga merupakan seorang model. Mungkin model untuk partime sahaja kot. Gambar dibawah dia mengayakan model dengan memegang sebuah kek. Tujuan gambar tu tak lain dan tak bukan hanyalah photographer sahaja yang tahu. Hehe.


david beckham berketurunan yahudi


David Beckham atau nama sebenarnya David Robert Joseph Beckham adalah dari keturunan Yahudi dari sebelah datuknya. Perkara ini dapat dikenal pasti lagi apabila dia menghadiri upacara pengkebumian datuknya, Joe West di tanah perkuburan Golden Green, North London. Pada majlis itu dia memakai yarmulk biru iaitu ketayap kecil orang Yahudi. Selain itu anak David Beckham yang pertama telah dinamakan dengan nama Brooklyn Joseph Beckham. Semua orang mengetahui bahawa Broklyn adalah nama sebuah penempatan terbesar masyarakat Yahudi di New York.


"I used to wear the traditional Jewish skullcaps when I was younger, and I also went along to some Jewish weddings with my grandfather." - David Beckham

Monday, June 21, 2010

Rizal Ashram Mengaku Tiz Zaqyah Ajak Keluar 4 Pagi, Fizz Fairuz Warning Fasha Sandha

berita & gambar kredit kepada Mstar & Hmetro, akhbar kesayangan kami.

Kami rasa, ini’lah tajuk terpanjang sejak OHBULAN! mula bertapak di’ dunia internet.

Kebarangkalian besar dapat green light daripada Fasha Sandha, kali ini Rizal Ashram pula membuka suara. Wah, nampak’nya drama realiti perang Twitter ini seakan tiada penghabisan.

“Tiz Zaqyah ada menghubungi saya empat kali, kira-kira jam 4 pagi, 19 Mac lalu. Kononnya dia ingin mengajak saya keluar tetapi saya menolak.” – Rizal Ashram

Semalam, Tiz Zaqyah ada membuat kenyataan di’ akhbar. Kata’nya, Fasha Sandha memang mengarut kerana menuduh’nya cuba menggangu hubungan cinta antara Fasha & Rizal. Seperti kebiasaan, Fasha dengan sikap bimbo’nya sudah pasti membalas segala kenyataan secara terbuka, tetapi kali ini kelihatan lebih kool dengan melibatkan Rizal – secara automatik Fasha jadi innocent.

Lain pula kisah’nya dengan Fizz Fairuz yang berang dengan Fasha Sandha.

“Semasa berita ini tersebar, saya ada mesej pada Fasha melalui Blackberry Massenger untuk bertanyakan kenapa dia perlu libatkan saya dalam hal ini. Fasha balas yang dia ada mendengar perkara tersebut daripada orang lain. Saya ingatkan dia agar jangan kaitkan lagi nama saya dalam agenda peribadinya itu.”

Kita nantikan sahaja serangan balas daripada Tiz Zaqyah kepada Fasha Sandha nanti. Fun giler seyh!

Sunday, June 20, 2010

gambar terbaru ella ratu rock malaysia

Ella atau nama sebenarnya Norzila binti Haji Aminuddin lahir pada tahun 1966, jadi sekarang dah menjangkau usia 44, dengan memulakan krier penyanyi pada tahun 1985. Pun begitu wajah Ella masih lagi dianggap muda dan masih awet gitue. Mungkin Ella pandai menjaga dan mengetahui keperluan kecantikan pada dirinya. Rahsianya cuma dia sahaja yang tahu. Soal jodoh pula, tidak ada pula berita mengenainya yang kita dengar. Tapi kalau dapat kahwin nanti, Ella lah artis yang mendapat perhatian ramai peminat dan juga media. Kami doakan Ella dapat jodoh yang baik. :)

zizan raja lawak buka kedai perniagaan.

Mohd. Raizizan Ab. Razak atau lebih dikenali sebagai Zizan dari program realiti, Raja Lawak musim yang pertama itu bakal bergelar usahawan tidak lama lagi. Perkara itu sebaliknya diluah sendiri daripada mulut Zizan sendiri baru-baru ini. Zizan memberitahu, dia dalam perancangan membuka kedai menjual pakaian. Stok-stok baju yang ingin diletakkan di premis perniagaannya diambil dari negara seberang, Indonesia. Buat masa ini, dia sedang berbincang dengan individu-individu tertentu bagi merealisasi hasratnya bergelar ahli perniagaan.

Malah, dalam waktu sama, Zizan sedang mencari artis-artis popular tanah air walaupun tidak dikeetahui apa sebabnya. Sama ada dia mahu melantik mereka jadi duta, pelawa rakan artis tolong merasmikan kedainya atau ajak mereka buat persembahan pada pelancaran butiknya, sama-samalah kita nantikan. -Kosmo

apa kena dengan perut alyah ni?

Gambar dibawah merupakan gambar Alyah telah memenangi pertandingan GAH1 anjuran RTM yang dilangsungkan di Surf Beach, Sunway Lagoon pada akhir bulan Mei yang lalu. Ketika itu lyah membawa pulang hadiah berjumlah RM50,000 iaitu RM40,000 untuk Anugerah Lagu Terbaik dan RM10,000 (Persembahan Terbaik). Tapi dalam tidak disangka-sangka, ada juga gambar pelik yang berlaku pada Alyah, perutnya lain macam jak seperti yang dibayangkan tubuh badannya yang kecil molek begitu. Apa dah jadi agaknya. Ramai beranggapan ianya hasil PhotoShop. Tak tahulah pula penulis kalau soal itu, kita fikir positif jerk ler. :)

Apek dibebaskan dengan ikat jamin polis

Pelakon komedi terkenal, Mohd Saifulazam Mohammad Yusoff, 41, atau lebih dikenali sebagai Saiful Apek bersama lima rakannya yang direman kerana disyaki memiliki 40 gram ganja akan dibebaskan dengan ikat jamin polis. Ketua Polis Daerah Subang Jaya, Asisten Komisioner Zainal Rashid Abu Bakar ketika dihubungi berkata, siasatan terhadap kes tersebut akan tetap diteruskan. Sehubungan itu, katanya, polis akan membuat keputusan kemudian sama ada akan mendakwa Saiful Apek dan rakan-rakannya ataupun tidak.

Pada hari Rabu baru-baru ini, tempoh reman Saiful Apek bersama lima rakannya selama empat hari dilanjutkan sehari lagi sehingga Khamis kelmarin. Majistret Aishah Hijriah Arshad membenarkan tempoh reman terhadap semua suspek dilanjutkan. Ia bagi membolehkan pihak polis menjalankan siasatan di bawah Seksyen 39A(1) serta Seksyen 6 Akta Dadah Berbahaya 1952 atas sebab pemilikan dadah manakala Seksyen 15(1)(a) Akta Dadah Berbahaya 1952 atas sebab penggunaan dadah.

Sponsor Link

 
template by free-web-template.blogspot.com