Wednesday, May 26, 2010

Lagi gambar Scha Al-Yahya, Awal Ashaari dating


Lagi mengenai kisah cinta pribadi pasangan sensasi Scha dan juga Awal. Ada seorang pengintip atau juga spy telah berjaya mengambil gambar mereka berdua yang sedang santai selesai makan tengahari. Memang susah nak nampak dorang dating, tapi kalau dah ada bukti gambar ni, mungkin pergerakkan mereka sedikit sebanyak terbatas jika mereka berdua mahu menafikan lagi status percintaan mereka kepada umum. Gambar diambil di The Curve, Damansara baru-baru ini.

Orang gaji Sharifah Aini paling bertuah?


Memang tak disangka, prihatin sungguh Kak Pah kita ni, sampai orang gaji dalam rumahnya disponsor menunaikan umrah sebanyak 11 kali dan bercuti ke luar negara!!. Kak Pah dah anggap orang gaji berkenaan macam keluarganya sendiri. Jadi memang orang gaji berkenaan bertuah dan sungguh bahagia menjadi orang gaji Kak Pah. Kak Pah ni mungkin super kaya juga kot, tapi merahsiahkan kekayaannya daripada pihak umum. Kalau ada jawatan kosong orang gaji Kak Pah pas ni, jangan lepaskan peluang ya. Hang kebun pun Hang kebun lah..

Farid Kamil Konvokesyen di UiTM

Pelakon dan Pengarah Farid Kamil Zahari, 29, diberikan ucapan tahniah dari ibunya, Datin Sharifah Bardah Syed Abdillah, 55, (kanan) dan bapanya, Datuk Dr Zahari Che Dan, 58, selepas menerima Ijazah Sarjana Muda dalam bidang Teknologi Kreatif (Seni Layar) di Konvokesyen UiTM ke 72 di Universiti Teknologi MARA (UiTM), baru-baru ini. Farid Kamil Zahari turut menerima Ijazah Sarjana Muda Teknologi Kreatif (Seni Layar) pada istiadat konvokesyen itu.



Farid, 29, yang bakal muncul dalam filem Lagenda Budak Setan gembira kerana berjaya menghabiskan pengajiannya. Anak sulung daripada lima beradik itu berkata antara cabaran yang perlu dihadapinya ialah terpaksa bijak membahagikan masa antara kerjaya dan pengajian. -Bernama


Friday, May 21, 2010

kasihan anne ngasri kena lafaz cerai 2 kali



Pagi kelmarin (19/5), bertempat di Mahkamah Syariah Kuala Lumpur telah berlangsungnya sebutan kes pengesahan lafaz cerai pelakon, Anne Ngasri. Umum mengetahui, Anne telah berkahwin dengan Abdul Wafi Hassan pada 26 Mei 2006, namun mahligai yang dibina selama empat tahun ini tidak dapat dipertahankan lagi. Berita perceraian pasangan ini sesungguhnya mengejutkan peminat industri tanah air kerana sebelum ini pasangan ini dilihat sebagai pasangan bahagia, apatah lagi mereka dikurniakan dua orang anak.

Difahamkan punca perceraian mereka adalah disebabkan pihak ketiga. Namun ketika para media mengajukan soalan ini kepadanya, Anne enggan mengulas lanjut tentang perkara ini. Abdul Wafi melafazkan cerai pada 25 Mac yang lalu pada jam 11.20 pagi di kediaman mereka di Shah Alam. Namun, apa yang lebih mengejutkan, Wafi sebenarnya pernah melafazkan cerai sebanyak dua kali sebelum ini. Perbicaraan kes lafaz cerai mereka akan bersambung pada 14 Jun ini. Anne dan anaknya kini tinggal di rumah keluarga Anne di Jalan Ipoh. -Gua

Fizow Omar diugut dengan pistol


Kisahnya berlaku ketika dia bercuti minggu lalu. Sememangnya pengalaman bercuti di sebuah pulau peranginan di pantai timur menjadi igauan ngeri buat jejaka kacak itu. Pelakon yang semakin meningkat naik itu melalui pengalaman yang cukup menakutkan hanya kerana salah faham dengan seseorang yang difahamkan pelancongan tempatan yang turut berkunjung ke pulau peranginan berkenaan. Ketika dia dan rakan-rakannya sedang bersantai di tepi pantai peranginan yang nyaman dan indah itu dia, didatangi sekumpulan peminat yang kebetulan menyedari kehadiran jejaka yang popular menerusi drama bersiri, Gadis Merah Jambu dan Puteri Salju itu.

Sebagai artis yang cukup terkenal dengan sikap sopan dan rendah dirinya, seperti biasa dia melayan peminat yang ingin bergambar dan mengambil autografnya. Pelakon berkenaan sememangnya menjadi kegilaan ramai peminat terutama gadis remaja. Kebetulan pula, ketika dikerumuni kelompok peminat kebanyakannya terdiri daripada wanita. Difahamkan, seorang daripada teman lelaki peminat yang menyapa pelakon berkenaan mula tarik muka.

Mungkin kerana bengang dengan tindakan teman wanitanya itu, lelaki berkenaan memberi amaran kepada Fizow supaya beredar daripada kawasan itu. Lagak pemuda itu tidak ubah seperti samseng. Sebagai pelancong yang menikmati keindahan pemandangan di pulau peranginan itu, Fizow tidak menghiraukan apa yang dikatakan pemuda itu dan kumpulannya. Sebaliknya, Fizow mengamalkan pendekatan selamat hanya membalas dengan kata-kata kehadirannya di sana hanya untuk berehat bukan untuk mencari pasal dengan mana-mana pihak.

Mungkin tidak puas hati dengan kenyataan Fizow, pemuda berkenaan menayangkan pistol di pinggangnya sebagai tanda amaran kepada pelakon berkenaan. Apalagi, terkejut beruk Fizow melihat tindakan pemuda itu. Begitupun, kerana tidak mahu menempah bala, Fizow menjauhkan diri daripada kelompok pelancongan tempatan terbabit. Selepas pulang daripada pulau peranginan itu, Fizow masih trauma dengan kejadian itu dan terfikir apa motif sebenar pemuda berkenaan bertindak demikian. -hMetro

Wednesday, May 19, 2010

Kereta stacy remuk

Penyanyi kelahiran Sabah, Stracie Angie Anam atau lebih dikenali Stacy, 20, terkilan kerana kereta dimenangi sebagai juara Akademi Fantasia ke-6 (AF6) remuk selepas terbabit kemalangan jalan raya di ibu negara, Ahad lalu. Bagaimanapun, penyanyi kelahiran Sabah itu bersyukur kerana abangnya yang memandu Peugeot 307 bernilai lebih RM70,000 itu terselamat dan hanya cedera, termasuk patah kaki.

Dalam insiden awal pagi Ahad (16/5), abang kepada Stacy yang dikenali sebagai Chelton, 26, nyaris maut apabila kereta dipandunya gagal dikawal sebelum merempuh pembahagi jalan di Bandar Baru Kinrara, Puchong. Ketika kejadian, Chelton berseorangan dalam kereta terbabit manakala penyanyi berkenaan difahamkan sedang bercuti dan hanya dimaklumkan insiden berkenaan oleh ahli keluarganya. -hMetro



Penyanyi rock, Mael XPDC dera anak, kena reman!


Seorang vokalis sebuah kumpulan rock terkenal direman sejak Jumaat lalu bagi membantu siasatan kes memukul seorang anaknya yang berusia 16 tahun di rumah isteri penyanyi itu di Ledang dekat sini pada 10 Mei lalu. Artis itu direman sehingga esok ekoran kejadian yang dipercayai timbul akibat perselisihan faham. Difahamkan, anak penyanyi itu dipukul dengan tangan dan dihantar ke hospital untuk dirawat sebagai pesakit luar. Isteri penyanyi itu membuat laporan polis mengenai kejadian tersebut Isnin lalu.

Thursday, May 13, 2010

Johan Raja Lawak bergaduh dengan pengarah


Pelawak terkenal, Muhammad Yazid Lim atau lebih dikenali sebagai Johan Raja Lawak cedera di bahagian muka dan kepala selepas bergaduh dengan seorang pengarah drama di sebuah restoran di Taman Sri Pulai 2, Sikamat, Seremban, baru-baru ini. Dalam kejadian kira-kira jam 5.30 petang itu, Johan, 26, bersama isterinya yang juga pelakon, Rozlinawaty Ismail atau Ozlyn Wati, 29, ke restoran berkenaan berjumpa dengan pengarah berkenaan untuk berbincang mengenai drama yang dibintangi mereka berdua.

Difahamkan suasana menjadi kecoh apabila pengarah berkenaan tiba-tiba bertindak membaling gelas ke arah Johan hingga menyebabkannya cedera di bahagian muka dan kepala. Ketua Polis Daerah Seremban, Asisten Komisioner Saiful Azly Kamaruddin ketika dihubungi, mengesahkan menerima laporan mangsa dan pengarah berkenaan yang tampil membuat laporan polis sejurus kejadian berlaku.

Nabila Huda selamat melahirkan anak


Nabila Huda anak kepada penyanyi rockers terkenal, Amy Searh, telah selamat melahirkan anak sulung dia dan suaminya, Zaidy Zailani yang diijab kabulkan pada Disember 2008. Menurut sumber, Nabila telah membuat pembedahan bersalin normal kira-kira pukul 4.20 pm 11 Mei 2010 kelmarin. Tanpa melengahkan masa dan waktu, Nabila sudah pun meletakkan nama keatas bayi berkenaan, KHEISYA LAILA, anak perempuan. Apa-apa pun tahniah lah kepada Nabila dan sekeluarga. Semoga dengan lahirnya Laila dapat lagi menyerikan rumahtangga. :)

Monday, May 10, 2010

Gambar Adeline Tsen seksi, pelakon Hotel Mania






Tengok tak Hotel Mania di TV3 yang ditaja oleh DiGi tue. Memang best kan apatah lagi ianya mengisahkan mengenai soal kehidupan bekerja di hotel. Ada pelakon namanya Adeline Tsen, dia nie orang Lahad Datu, Sabah. Kalau tak silap, ini adalah lakonannya yang pertama, tak tahulah kalau ada yang sebelumnya, kerana penulis perasan cuma di Hotel Mania sahaja. Hehe. Gambar dibawa adalah gambar seksi Adeline Tsen, biasalah orang chinese, jadi putih dan seksi tue adalah menjadi keutamaan.




NAMA: Adeline Anthony
PANGGILAN: Adeline Tsen
UMUR: 24 tahun
TEMPAT LAHIR: Kota Kinabalu, Sabah
KERJAYA: Pelakon, model dan pelajar
IKLAN: Coke, Pizza Hut, Hotwing
DRAMA: 3 Janda, 3 Serumah, Zaty & Si Mawas, Jangan Pandang Belakang 2, Adnan
Semp-It Series, Hotel Mania (muzikal)
FILEM: V3, Adnan Semp-It, Senario Beach Boy, Senario Asam Garam, Kecoh Betul,

Adik Manja Return.
Penuntut tahun akhir Ijazah Perakaunan, Universiti Teknologi Mara (UiTM)
Bangsa : Sino kadazan

Female Masturbation Stories - The Weird and the Wonderful face Adeline Tsen.

Wonderful Female Masturbation Stories

I love hearing that women enjoy their masturbation practices. I believe that it is empowering for a woman to know her own body well enough to please herself - without any guilt attached.

This reminds me of one of my female clients who uses masturbation not only to satisfy her own needs on a regular basis, but also to turn on her partner, who loves watching. When female masturbation becomes a healthy part of foreplay, both parties are happy! An extra bonus is that her partner gains intimate knowledge of exactly what kind of touch turns her on the most.

In the same vein, another client keeps herself - and her husband - happy by sharing her solo sex experiences with him on webcam when he works away from home. It is a way for them to stay sexually connected and fulfilled, and she reports that it strengthens their marriage no end.

It is also great to hear that a lot of single women allow themselves the pleasure of solo sex rather than following the one-night-stand route when sexual pressure builds. Masturbation then becomes a safe and healthy way outlet for sexual needs. This is not to say that a vibrator can ever be a satisfying substitute for sexual play with an intimate partner in the long run, but it sure beats jumping into bed with someone who will not remember your name in the morning.

When it comes to good solo sex, it is important to recognize that there is no ideal when, where or how. Masturbation becomes wonderful when it works for the individual woman. It also helps to be assured of privacy, to use the power of sexual fantasies, and to be in touch with your own body.

Weird Female Masturbation Stories

Leaning towards the weird end of masturbation practices are those women who prefer to pleasure themselves in public settings. For example, one of my clients, a high-powered female executive, tells me that she masturbates under the table during company meetings. Other women enjoy solo sex in movie theatres, restaurants, public restrooms, or even under a towel on the beach.

I also have clients who need a very specific stimulus for sexual arousal and gratification. This can be a certain colour, such as the woman who only ever reaches orgasm when she is wearing something red. Another woman tells me that the smell of lavender is an essential stimulant before she would even think of indulging in solo sex. Weird? Well, not quite as odd as the woman who, in solo sex as much as partner sex, needs to be dressed up as a pony, complete with actual tack.

There is also the housewife who turns herself into a superhero for her solo sex escapades. Her masturbation practices take the power of sexual fantasy to a whole other level.

Female masturbation is generally a healthy component of individual sexuality - as long as solo sex practices remain legal and safe.

Gambar Jaclyn Victor di AIM ke-17




AIM ke-17 walaupun sudah berlalu namun ianya masih lagi panas dan terus memanaskan suasana. Jaclyn Victor yang mempunyai suara yang dikatakan mantap dan lantang, tidak mengondol apa-apa di AIM ke-17 melainkan memenangi Susunan Muzik Terbaik Di Dalam Lagu oleh pengarahnya Jenny Chin dalam lagu Cinta Ada nanyian Karen Kong, Jaclyn Victor dan Dato' Sheila Majid, takpa lah mungkin bukan rezeki Jaclyn. Tapi kehadiran Jaclyn pada ketika itu yang mana melalui karpet merah juga memeriahkan suasana dengan memakai gaun hijau terang simple tapi seksi sedikit. :)

Nora tak bergaduh dengan Fasha, tapi macam rimas denganya


Beberapa bulan yang lalu, industri hiburan tanah air kecoh dengan episod drama pergaduhan antara pelakon kecil molek, Nora Danish dengan pelakon TV Wanita Popular ABPBH 2005, Fasha Sandha dalam laman sosial, Twitter. Tidak tahu apa sebab diantara episod berkenaan, maka baru-baru ini Nora Danish telah menyatakan segala luahan mengenai krisis yang telah digembar gemburkan itu sebagai satu penjelasan yang benar daripada pihak Nora sendiri.

“Saya tak nak komen langsung tentang isu Twitter. Kebanyakan forum memasukkan komen yang menyebelahi sebelah pihak sahaja. Jadi saya tak nak komen.”

Sebelum ini, Nora pernah mencetuskan kontroversi apabila menarik diri dari drama ‘Spa Qistina’. Penarikan itu timbul gara-gara Nora tidak berpuas hati dengan pihak produksi yang dikatakan telah melanggar kontrak perjanjian, di mana Nora tidak mahu ada babak atau sebumbung di lokasi bersama Fasha.

“Saya tak pernah gaduh dengan dia. Saya tak ada apa-apa masalah pun dengan dia. Kalau tanya pasal dia, saya memang tak nak jawab. Saya tak nak ambil ‘port’ pasal dia. Kalau tanya pasal baby atau karier okay,” ujar Nora yang tidak mahu lagi dikaitkan dengan Fasha. -Gua

Gambar Fahrin Ahmad ketika bayi kenang Hari Ibu


Sempena Hari Ibu 2010 baru-baru ini, aktor kacak dan hencem, Fahrin Ahmad tidak lupa juga untuk mengingati ibunya yang tercinta yang bernama, Merbyah Bt Akhwan. Dia mengupload gambarnya ketika kecil atau bayi yang berusia 10 hari dalam laman sosial Facebook. Yang lebih menyentuh hati lagi, hari jadi Fahrin untuk tahun 2010 yang ke-31 terkena sama dengan tarikh Hari Ibu. Sungguh bernasib baik lah Fahrin terkena dengan tarikh berkenaan. Apa-apa pun selamat Hari Ibu juga kepada pembaca dan juga artis-artis yang bergelar ibu. :)

Nana XFM hamil 4 Bulan


Nana yang sebelum ini pernah berkhidmat di Era FM, kini sudah beralih ke XFM akhir tahun 2009. Di sana dia merasakan dirinya seperti kelainan. Dan kelainan itu adalah dia telah hamil 14-15 minggu bersamaan nak dekat 4 bulan dah. Sesuatu yang mengembirakan buat kedua-dua pasangan Nana dan Mohd Raqeem Brian yang telah diijab kabulkan pada 6 Jun 2009. Kandungan ini adalah kejutan buat Nana apabila dia menyedari dirinya hamil ketika dia nak periksa kehamilan menggunakan alat khas. Tahniah lah buat Nana dan juga suami diatas berita ini. :)-Blog Nana XFM

Rita Rudaini, Aidil didenda RM500 nikah tanpa kebenaran


Jika sebelum ini pasangan ADUN Parlimen Kinabatangan, Datuk Bung Moktar dan Zizie Izette naik mahkamah gara-gara berpoligami tanpa kebenaran, kini giliran Rita Rudaini dan Aidil Zafuan pula yang mengambil alih tempat. Dah macam acara 4x4 balapan di mahkamah pulak dah artis kita ni ya. Pasangan ini masing-masing didenda RM500 atau penjara 15 hari kerana bernikah di Songkhla, Selatan Thailand tanpa kebenaran mahkamah pada pukul 9.30 malam, 25 Februari pada tahun lalu.

Tak mengapalah Rita. RM500 tu bukanlah satu jumlah yang besar jika mahu dibandingkan dengan kasih sayang yang dicurahkan oleh pemain bola sepak kebangsaan itu kepada dirinya. Anak pun makin membesar dan rasanya lebih baik Rita dan Aidil menyelesaikan denda tersebut cepat-cepat. Baik tumpu perhatian kepada permata hati yang comel itu. -Utusan







ra

Sponsor Link

 
template by free-web-template.blogspot.com