Saturday, March 27, 2010

Gambar Panas Farina Akademi Fantasia 8 (AF8



Gambar Panas Farina Akademi Fantasia 8 (AF8)!

Oh memang sangat panas dan Hot!

credit to BeautifulNara

Making a Girl Hot Without Touching Her in Any Way

Any man can get a woman writhing and wiggling by rubbing her skin, performing oral sex on her or using his big penis to send her into a wild name screaming orgasm. The question is how can a man get a woman hot and wanting you? How can you get her so worked into a frenzy that she will be begging you to do wild and crazy things to her all night long?

The truth is that the ancient and secret art of seduction is all but dead in today's day and age. However, if a man knows what he is doing and does things the right way he can easily get any girl hot and does not even have to touch her. That's right you can get any girl hot and not even have to touch her in any way. You may be thinking that this is impossible, but let me assure you it not only can be done but it is easy and with a little practice you will be able to get any woman so hot for you that she will be grabbing for your zipper within a short time of you introducing yourself.

First you need to understand that woman are very complex beings. Where men are primarily visual and genitally centered, women are receptive to stimulus on a wide variety of levels. Start out by looking your best, women have a certain look that they are interested in with men and most of the time it's not the construction worker who just got off the job (although you should know this is one of the most popular fantasies of women). So take the time before you go out on the town to look your best, included in this is a trip to the fragrance counter of your local department stores men's shoppe to get a scent profile done, this will allow you to get a fragrance that will be perfect for you personally.

Next make sure that you present yourself as manly, most women cant stand a guy who acts more girly than they do, they want to know that when you are in bed you have what is takes to be THE MAN, they judge this by how you act with your clothes on. This does not mean, however, that you should act like a cavemen, women want refinement and sophistication. Even if you haven't read a book in 15 years fake it by getting some cliff notes and finding some information online about current hot designers, artists and performers. That way when you talk to her (yes you will need to have real conversations if you have a hope of turning her on) you will not look like the buffoon you are.

Now comes the seduction, start out with good manners and behave like your parents taught your to. Offer the lady a drink but do not order it for her let her have her choice and make the order herself, it show that you value her independence. Once you have enticed her to get to know you better move your hand gently over hers at the table but do not make contact. You can also do this to her arms but do not make contact. As things start to heat up move your face close to hers and gently move your tounge across the side of her neck and past her ear but do not make contact. All of this proximity will start to get her interested in what could happen when you DO make contact.

Throughout the evening speak to her romantically and softly, on occasion move your mouth very close to her skin and speak the words to her skin, letting your breath carry the message to every nerve in her body.

Once she has let you know that she is ready to make things more private and significantly more intimate (usually by grabbing your belt and yanking you out to her car for a fast drive to her place) make sure that you show her the ultimate in seduction by assisting her to remove her clothes before you remove yours and by not taking of your under pants until she has had her first orgasm. This shows that you are interested in her pleasure before yours. Trust me when she get to the task of equaling the bill you will get everything you gave back and then some.

Datuk Lee Chong Wei Pakai Nissan Skyline GTR R35


Memang hebat kereta pemain badminton kesayangan Malaysia

iaitu Datuk Lee Chong Wei, beliau menggunakan Kereta Nissan Skyline GTR R35

Gambar Seksi Diana Amir di Majalah Mangga


Gambar Seksi Diana Amir di Majalah Mangga


Ini dia Gambar Seksi Diana Amir di Majalah Mangga!

Memang cukup kagum Rindok Blog lihat gambar diana amir ni..

Comelnya..

Benjy Ditahan Semula Selepas Diikat Jamin 2 Jam


Pelik tapi benar. Semalam Benjy ditahan semula lepas 2 jam dibenarkan ikat jamin. Lepas mak Benjy, Azean Irdawaty selesai bayar wang ikat jamin RM2000, tiba-tiba pihak polis datang tahan Benjy lagi sekali.

Untuk pengetahuan anda, Benjy telah mengaku tidak bersalah atas tuduhan memiliki dadah jenis methamphetamin (syabu) seberat 0.24 gram. Benjy didakwa mengikut Seksyen 12(2) Akta Dadah Berbahaya yang membawa hukuman denda sehingga RM100,000 atau penjara tidak lebih lima tahun atau kedua-duanya sekali. So tak ada hukuman gantung sampai mati.

Kesian kat Azean yang sempat bertanya apa reason Benjy ditahan semula tapi tak dijawap oleh pihak polis. Mungkin ada sebab rahsia kot. Sapa tau kan?

Friday, March 19, 2010

(GAMBAR)Sharifah Sofea Beramah Mesra Dengan Anjing




Kami berani jamin yang gambar Sharifah Sofea beraksi manja dengan anjing yang agak menyeramkan ini diambil sebelum dia kawin. Sekarang dah ada laki wat apa nak bermanja ngan anjing lagi. Baik bermanja ngan laki. Ada gak pekdah.

Kami sebenarnya seram gak tengok jenis anjing yang Sharifah Sofea nie bermesra. Seram beb. Nie bukan anjing yang cute mute tue. Nie yang anjing jenis kalau gigit memang kena penyakit anjing gila. Tapi mungkin anjing tue pun tak sampai hati nak gigit Sharifah Sofea. Almaklumlah orangnya comel.

Bukan ke lagi elok main ngan kucing ker, platipus ke, tenuk ke. Kenapa anjing jugak yang menjadi pilihan hati Sharifah Sofea? Sungguh kami tak faham. Pelik sekali dunia ini.

Sunday, March 14, 2010

Nabil Masih Tahu Batas-Batas Agama



Ish-ish. Tak baik betul suratkhabar yang keluarkan cerita Nabil Raja Lawak dan Irma Hasmie nie berkhalwat kat apartment Irma. Untuk pengetahuan, si Irma nie duduk kat area Mutiara Damansara. Ala, yang dekat-dekat dengan Ikea, Tesco ngan The Curve. Tempat orang-orang kaya tue.

Lepas cerita kantoi berkhalwat nie keluar, ada orang pergi check ngan JAIS sama ada betul ke diorang berdua nie kena tangkap. Orang JAIS pun terkejut macam mana boleh keluar cerita nie sebab tak ada rekod pun Nabil ngan Irma nie kena tangkap khalwat. Kiranya berita palsu la nie.

Nabil pun dah cakap yang dia sekadar tunggu Irma kat luar rumah je sambil tunggu Irma bersiap-siap nak keluar dating. Paling romantik bila Nabil pass kan makanan yang si Irma nie pesan. Tue pun tak masuk rumah jugak tau. Semuanya kat depan pintu rumah jer. Tak ada nak duduk berdua-duaan kat dalam.

Bak kata Nabil, dia masih tahu batas-batas agama. Kami rasa mesti ada yang tak puas hati dengan kepopularitian Nabil itu yang sampai terkeluar cerita camnie. Sabar jerlah Nabil ye. Tak habis-habis ditimpa dengan nasib malang si Nabil nie. Kesian la pulak.

Sah Benjy, Anak Azean Irdawaty Terlibat Sindiket Edar Dadah



Anda terkejut beruk, kami pun lagilah terkejut beruk. Siapa yang tak terkejut bila artis yang kantoi dengan dadah bernilai RM650,000 tersebut adalah Benjy, anak kepada Azean Irdawaty. Selama nie mana ada apa-apa kontroversi pasal si Benjy nie. Memang artis yang baik ajer dia.

Tapi harap semua bersabar ye sebab Benjy belum lagi disahkan bersalah. Hanya ditahan reman selama 7 hari untuk membantu siasatan. Bersalah atau tidak, kita kena tunggu sama-sama nanti. Harap-harap tak bersalah sebab hukuman bagi mereka yang bersalah adalah gantung mandatori.

Untuk pengetahuan anda semua, penangkapan Benjy nie ada kaitan dengan makmal mini membuat dadah. Kiranya bukan untuk kegunaan sendiri saja lah. Kalau sampai tahap ada makmal, rasanya mungkin untuk edar kepada orang ramai sekali kot.

Selepas ditangkap, Benjy disahkan positif methamphetamine selepas melakukan ujian air kencing. Sukar nak percaya ada artis kita yang terlibat dengan penggunaan dan pengedaran dadah. Buat masa ini, selagi tak disahkan bersalah, marilah sama-sama kita doakan agar Benjy betul-betul tak ada kaitan dengan hal nie.

Kami kesian sangat-sangat dengan Azean Irdawaty yang tak percaya dengan penangkapan anaknya. Kalau kami jadi Azean pun kompem kami tak percaya anak sendiri ada terlibat dengan dadah. Antara kata-kata Azean yang menujukkan ketakpercayaan dengan penglibatan Benjy ialah:-

Masalahnya, Benjy selalu pokai dan kerap minta tolong dengan saya walau untuk bayar duit rumahnya atau duit belanja untuk ke pasar. Macam mana surat khabar kata dia boleh jual sampai beratus-ratus ribu. Kereta pun dia tak ada. Lagipun Kak Yan Google (di Internet) orang kalau ambil benda itu kurus dan hiperaktif sedangkan Benjy gemuk, suka tidur. Selain itu, dia sering menghabiskan masa di kolam pancing pagi, petang, siang dan malam.

Buat Kak Yan, semoga tabah dan cekal menghadapi dugaan ini. Selagi tak dibuktikan bersalah, selagi itu nama anak anda masih bersih.

Thursday, March 11, 2010

Lisa Surihani, Hanya Engkau Yang Menjadi Pujaan Hati Kami



Sampai hati anda semua cakap Abang Nara tak teguh pendirian. Kejap suka Scha la, kejap suka Diana Danielle la, kejap suka Lisa Surihani la. Yang tak tahan siap ada cakap Abang Nara suka kat Nek Jah. Memang tak patut. Sedih tau hati ini. Abang Nara pun ada hati dan perasaan.

Kan Abang Nara dah cakap, artis pujaan untuk tahun 2009 ialah Scha Al Yahya. Tahun 2010 nie dah tukar menjadi hak milik Lisa Surihani. Tahun depan mungkin tahun Diana Danielle. Tahun 2012 mungkin baru Nek Jah yang bakal menjadi pujaan hati.

Cubalah korang bayangkan macam mana la Abang Nara tak cair tengok kecomelan, kecunnan dan keanggunan Lisa kat atas tue. Entah-entah ayah Abang Nara pun boleh tercair kalau dia join tengok sekali. Dengan renungan manja dari anak mata dia tue, memang kadang-kadang Abang Nara tak tidur malam dibuatnya.

Kalau korang nak tau kenapa Lisa Surihani menjadi pujaan hati (bukan lubang hidung) Abang Nara untuk 2010, korang kena hayati gambar-gambar Lisa Surihani yang Abang Nara curik dari Facebook dia. Memang mampu mencairkan hati lelaki-lelaki kental di luar sana.

Lagi gambar-gambar Lisa Surihani dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

P.S: Sori entri kali ini terasa macam terluah perasaan cinta kepada Lisa Surihani plak. Sila jangan muntah.

P.P.S: Kepada buah hati Abang Nara, hanya engkau yang ku cintai. Lisa pun tak boleh menandingi dirimu.

Kak Ziana Hampir Pergi Tak Kembali Semasa Melahirkan Anak Kembarnya


Waduhhhhhhhh ~~~ Sedihnya kami baca cerita pengalaman Kak Ziana Zain melahirkan anak kembarnya yang cute mute tue. Rupa-rupanya Kak Ziana kita bertarung dengan nyawa semasa proses pemberanakan tue. Almaklumlah, bukan senang nak lahirkan kembar. Kalau nak lahirkan anak yang sorang pun dah sakit tahap maksima, inikan pulak anak kembar.

Dengar ceritanya, doktor bagitau yang Kak Ziana ada 50% peluang untuk terus hidup selepas melahirkan anak tue. Tambah mengerikan disebabkan tekanan darah rendah, pihak hospital terpaksa bagi 10 beg darah untuk cukupkan darah dalam badan Kak Ziana. Memang seram kan?

Alhamdulillah dengan izin Allah, Kak Ziana masih bernyawa seperti yang kita lihat sekarang. Masa melahirkan si kembar, Kak Ziana terasa dunia ini gelap gelita. Masa itulah dia berdoa agar Allah memanjangkan umurnya agar dapat dia jaga anak kembarnya nie. Syukur pada Allah yang mendengar permintaan Kak Ziana.

Untuk pengetahuan peminat Kak Ziana, si kembar yang comel ini adalah anak terakhir buat Kak Ziana. Lepas nie dah tak ada dah. Dah cukup stok dah. Mungkin nak tumpukan perhatian kepada kerja-kerja Kak Ziana kot.

Sponsor Link

 
template by free-web-template.blogspot.com