Sunday, January 24, 2010

Zizie Ezette Dan Bung Mokhtar Bersuka Ria




Memang pengantin baru!!! Nampak jelas keriangan, kegembiraan dan kebahagiaan terpancar di wajah Zizie Ezette dalam gambarnya bersama Bung Mokhtar kat atas tue. Very the happy couple gitu. Kami suka dan kami sentiasa mendoakan kebahagian anda berdua.

Mengikut Debra dari Forum Cari (sumber gambar ini), gambar Zizie Ezette dan Bung Mokhtar ini diambil pada 23 Januari di sebuah kelab Shen – WR, Kota Kinabalu. Kata Debra lagi, pasangan laki bini baru nie berjoli sakan sampai pukul 4 pagi. Dan yang paling hebat, Abang Bung malam tue berdansing macam orang muda. Kami tak sangka abang Bung begitu bertenaga sekali. Kagum dibuatnya!!!

Semoga Bung Mokhtar dan Zizie Ezette berbahagia selama-lamanya. Lagi gambar mereka dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

How do I make my husband want me again? This is a question that many women start to wonder about after they've been married for some time. The newness of the relationship has worn off and they can feel their husband is less affectionate than he was in the past. If that's the situation that you now find yourself in, it can lead to a lot of negative emotions. Not only will you begin to question your husband's level of devotion to you but you may even start to wonder about your own self worth. It doesn't have to be this way at all. If you want to get your spouse to desire you the way he did when you two first married, there are several things you do now to make that happen.

If you've been searching for an answer to the question of how do I make my husband want me again consider the woman you are today versus the woman he married. We all mature and go through changes as we age but some of those changes are negative and can impact the way our husband feels about us. This has very little to do with appearances. It's much more about how you feel about yourself and the manner in which you treat your spouse. If you've lost some of your self esteem because you gave up a thriving career to become a full time parent, this can influence your personality and how you treat others. Perhaps the stresses of life have begun to wear on you and you've started taking them out on your husband. If your husband has noticed any negative changes in you, that can actually change how he feels about you.

Another important thing to consider when you want to make your husband want you again is how much time you are actually devoting to nurturing the relationship. Are you of the mindset that because you two have been married for some time that you no longer have to work at keeping things passionate and interesting? Your marriage, just like any relationship, will wither and die if you don't pay attention to it. You need to put aside time each day to focus solely on your husband. This may mean getting up earlier to see him off to work or staying up a bit later to talk with him before bed. Keeping the connection alive is vital if you want to keep the marriage satisfying and fulfilling to both of you.

Specific things you do and say can compel your husband to appreciate and love you more. Saying or doing the wrong thing can actually cause him to feel even more distant from you. You can make your husband fall even deeper in love with you than when you two first married.




Thursday, January 21, 2010

(GAMBAR)Tiz Zaqyah Yang Makin Cun Melecun


Makin cun plak kami tengok si Tiz Zaqyah nie. Takkan dia pun makan tempe jugak kot? Kami rasa si Tiz nie memang kecantikan semula jadi. Itu yang buat ramai terpikat masa dia berlakon drama Nur Kasih tue. Memang wajah Tiz mampu mencairkan hati mana-mana jejaka yang melihatnya. (termasuk kitorang la)

Tahniah buat Tiz Zaqyah kerana berjaya tersenarai dalam Top 5 ABPBH 2009 untuk kategori Pelakon TV Wanita Popular. Tanpa ragu kami boleh cakap ini semua penangan lakonan dia dalam drama Nur Kasih. Memang tak sia-sia dia terima tawaran dari Khabir Bhatia. Nampaknya ABPBH2009 kali nie banyak artis-artis muda yang dicalonkan. Satu perkembangan yang sihat.

Lagi gambar Tiz Zaqyah semasa majlis penyenaraian Top 5 ABPBH 2009 dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada Budiey.

Remy Ishak – Saya Makin Rapat Dengan Tiz Zaqyah


Banyak la pulak cerita pasal Tiz Zaqyah hari nie. Takper-takper. Orang tengah popular la katakan. Kali nie lebih hangat sikit cerita dia. Remy Ishak sejak dah tak ada apa-apa dengan Ummi Nazeera kini mengaku makin rapat dengan Tiz Zaqyah. Mungkin persahabatan di lokasi drama Nur Kasih kini terbawa-terbawa ke alam nyata. Kalau ayat senangnya, cinta lokasi lah kiranya nie.

Dengar sikit apa lelaki kacak bergaya lagi tampan nie cakap:-

Terus-terang, saya tidak lagi berhubung dengan Ummi. Saya tidak ambil tahu lagi tentang mahupun keluarganya. Buat masa sekarang ni,saya tiada hubungan rapat dengan mana-mana wanita lain. Tapi saya semakin rapat dengan Tiz Zaqyah dan selalu lepak dengan dia dan kawan-kawan lain.

Kata orang tua-tua, mula-mula kawan dulu. Lama-lama hati makin suka. Lagi lama lepas tue terus bercinta. Memang bakal bergegar dunia hiburan Malaysia kalau betul Remy Ishak dan Tiz Zaqyah bercinta. Almaklumlah kedua-dua nie pun memang artis yang paling menonjol sekarang nie. Tak salah kalau kami cakap diorang dua nie future hero dan heroin industri lakonan Malaysia.

Suatu hari nanti jika benar anda berdua bercinta, bagitaulah kami kat BeautifulNara nie. Terasa nak buat ekslusif interview tentang kisah cinta anda berdua. Kredit cerita kepada Murai.

P.S: Apa cerita report polis yang Remy buat masa kes dia kena belasah gak Istana Budaya hari tue? Senyap jer. Takkan tak dapat carik lagi kot sapa yang jadi tukang belasahnya?

Monday, January 18, 2010

(GOSIP)Suami Orang Ada Affair Dengan Heliza?


Perasan tak kami letak suami orang sebagai pembuka tajuk gosip tentang Heliza AF5 nie? Sebabnya kami percaya yang si suami nie yang tergedik-gedik nak mengorat Heliza sampai lupa anak bini kat rumah. Kami faham hati dan perasaan si suami. Sapalah yang tak terpikat dengan keayuan dan mata besar Heliza tue. Jangan katakan suami orang, atuk orang pun silap-silap leh jatuh cinta.

Gosip nie timbul selepas ada seorang pendengar radio HotFM yang menelepon Fara Fauzana. Dia bagitau yang suaminya ada affair dengan seorang artis realiti bertudung litup. Selepas tue banyak lagilah description yang menggambarkan artis itu sebagai Heliza. Contohnya artis itu cantik, putih, mata galak dan kekadang cakap loghat utara, kekadang cakap loghat Sabah Sarawak.

Walaupun kami tak percaya dengan gosip murahan macam nie, rasanya lebih molek kalau Heliza sendiri keluar dan menafikan cerita dongeng nie. Bahaya jugak orang zaman sekarang nie. Boleh mencipta gosip hanya dengan sebuah panggilan telefon jer. Tup-tup nama artis yang memang bersih selama nie sekelip mata je boleh jadi kotor.

Benar atau tidak, sama-samalah kita nantikan penjelasan dari Heliza. Tapi hati kami berat mengatakan yang si suami tue angau @ syok sendiri kat Heliza. Sumber gosip dari Forum Cari.

How to Tell If Your Spouse is Cheating - Top 3 Signs Your Spouse is Unfaithful


Suspecting your spouse of cheating is killing you inside. You want to believe that they aren't cheating but you have reason to believe otherwise. You desperately want to know the truth so you can tell if your spouse is cheating.

In order to know the truth, here are the top 3 signs your spouse is unfaithful:

Making excuses. If you and your spouse used to spend so much time together and now he or she is making up excuses to avoid intimacy or to "hang out with their friends" then you can suspect them of cheating. If they don't want to be intimate anymore then it is probably because they are getting their action elsewhere. If they are spending more time with their "friends", they are lying to you and actually going to see that person.

Distance. You can tell when your spouse is distracted by something and when something is on their mind. If this is happening more often now, then you can guarantee that they are cheating on you. Next time you and your spouse are together and they seem "spaced out" then you need to start asking some serious questions.

Follow them. If your partner is leaving for the night or they are going to be at work late, go and see what is up. If you suspect them of cheating, then you deserve to know the truth. You should follow them as they leave the house or go to their work and see if they are actually there. If they aren't where they say they are going to be, then you can bust them of being unfaithful right then and there.

Suspecting that your spouse is cheating can leave you feeling confused and alone. You may not think adultery can impact your marriage, but it can. Many men and women have no idea that their partners are being unfaithful. You can learn within the next few minutes how to catch your spouse cheating on you.

You need to know what's going on in your marriage. If your spouse is unfaithful now is the time to learn the truth.




Tuesday, January 5, 2010

Ako Mustapha Kini Bergelar Seorang Ayah


Tahniah buat Ako Mustapha dan isterinya, Kartina kerana telah menyambut kelahiran anak sulung mereka pada 31 Disember hari tue. Bayi perempuan nie telah diberikan nama Merissa Tempawan. Agak pelik kan nama tue? Tapi untuk pengetahuan korang, Tempawan tue adalah nama mak Tun Dr. Mahathir.

Mungkin kerana Ako adalah cucu kepada kakak Tun Dr. Mahathir, itu yang dia namakan anak dia sempena nama mak Tun Dr Mahathir. Kami rasa mungkin ini satu cara Ako nak melahirkan rasa penghargaan dia kepada Tun. Tahniah jugak kepada Tun Mahathir sebab dapat ahli keluarga baru.

Macam biasa buat masa nie gambar anak Ako Mustapha masih tak dapat lagi. Katanya Ako tak bersedia lagi untuk tunjukkan anak dia kepada media. Nanti dah ada kami uploadkan yek. Tahniah sekali lagi kepada Ako dan isteri.



Top 10 Must Have Baby Monitors




Baby Monitors are used by millions of families every year to help watch over their newborns and older babies. Here are 10 baby monitors that we find to be very useful.

1. Angelcare Movement Sensor:

With new emerging technologies, baby monitors have gone from average audio devices to overly complex night vision cameras. Angelcare Movement Sensor is latest version of baby monitors that includes a motion sensor pad to detect movements of baby.

One of the major perks of this Angelcare Movement sensor is it could detect early warning signs of sudden infant death syndrome (SIDS) and related issues, which would put many parent’s minds at ease.


2. Ycam Wi-Fi Baby Monitor:

With similar technology of your laptop or desktop PC, Ycam Wi-Fi Baby Monitor connects you to WiFi network and thereby allows you to access 30fps VGA images of your loved one from web browser enabled device.

The infrared feature of this WiFi baby monitor allows you to even spy on little tyke in the dark. If you connect a motion sensing module to WiFi you’ll get alerts every time your baby turns over in the bed.


4. Shaking Baby Monitor:

Are you vexed up with crazy baby-shaking babysitters’ trend? Shaking baby monitor is right choice to solve that entire too problematic crazy baby shaking babysitters’ trend.

The special and unique shaking baby monitor is essentially an accelerometer that would be placed on your baby.

The device detects when you toddler is likely being shaken. When this happens, initially it instructs the ignorant caretaker of just how normal it is for babies to cry. If shaken hard, it would then automatically SMS the parents or a doctor of the situation developing at home.

Diana Danielle Beramah Mesra Dengan Orang Asli





Bagus betullah si Diana Danielle nie. Muda-muda lagi dah pandai wat amal kebajikan. Pastue wat yang lain daripada yang lain plak tue. Rasanya tak pernah lagi ada artis Malaysia yang pergi melawat orang asli kat kampung diorang. Tabik spring kami kat Diana Danielle sebab buat kerja baik macam nie.

Kami sebenarnya suka gak kat Diana Danielle nie. Dia macam ada aura lain dari yang lain. Masa kitorang layan filem Setem dulu, terpaku sekejap bila part Diana Danielle. Walaupun tak banyak part dia (takder dialog sangat pun) tapi dia punya impak besar gak la. Masih terbayang-terbayang lagi sampai sekarang keayuan dan kebesaran mata Diana Danielle dalam filem Setem.

Buat Diana Danielle, teruskan usaha anda untuk berbuat amal kebajikan yang macam nie. Kalau orang kata anda tak ikhlas ke, nak cari publisiti murahan ke, pedulikan semua tue. Biasalah manusia nie memang pendengki. Takleh nak tengok orang senang. Yang penting kita ikhlas buat benda tue.

Lagi gambar Diana Danielle beramah mesra dengan orang asli dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

 
template by free-web-template.blogspot.com