Monday, March 30, 2009

(Gambar) Nikky Kantoi Tak Pakai Bra - Majalah Mangga



Inilah aksi Nikky semasa hadir dalam majlis sidang akhbar AIM ke 16 pada 26 Mac 2009 lalu. Apabila diminta pose bukan main lagi si Nikki ni posing sampai lupa ada sesuatu yang tertonjol di dadanya.

Agaknya Nikky lupa baju yang dipakainya tu jenis kain yang lembut. Bila agak ketat sikit maka, adalah yang tertonjol-tonjol bila badan dibengkokkan. Tak tahulah Mangga Muda kut kut Nikky memang sengaja pilih dress itu sebab nak menampakkan dia seorang wanita yang seksi. Nilaikanlah sendiri.

Ada majlis yang sesuai nak pakai seksi seksi ni dan ada juga yang kurang sesuai. Tapi artis Malaysia ini memang tak kisah dah sebab itulah sekarang ini banyak gambar-gambar aksi hot mereka berjaya dirakam dan disebarkan. Lagi gambar selepas ini..

(Video) Roslan Shah Marah Michelle Berkenaan Gay - Segmen Terjah Melodi



Takut juga tengok gaya Roslan Shah yang berang dengan soalan Michelle berkenaan isu gay. Isu ini timbul setelah aksi cium mulut antara Roslan Shah & Fizz Fairuz dalam sebuah drama tempatan baru-baru ini. Al-kisahnya, adegan tersebut di’lakonkan untuk menunjuk saat genting Roslan Shah lemas, dan di’selamatkan oleh Fiz Fairuz dengan teknik CPR. Itu MYBIKERZ! boleh terima, tak kisah. Tapi yang musykil’nya, CPR pun boleh angkat tangan pegang kepala ala bercium Winter Sonata, pelik kan?

Tuesday, March 17, 2009

(Siapa?) Anak Penyanyi Terkenal 80-an Ketagih Arak, Amal Seks Bebas


KALAU tak tengok dengan mata kepala sendiri, memang susah Zubir nak percaya dengan kisah sensasi yang satu ini. Bayangkan, anak seorang penyanyi pop terkenal era 80-an dan masih aktif sehingga hari ini sebagai komposer bebas, rupa-rupanya mempunyai seorang anak dara yang bermasalah. Cukuplah Zubir memperkenalkannya sebagai Miss X saja. Miss X adalah anak sulung kepada penyanyi berkenaan.

Kata cerita si pembawa mulut, kononnya Miss X adalah seorang gadis liar. Rokok, minuman keras, berparti dan seks bebas sudah menjadi rutin hariannya. Miss X juga bukan saja mengamalkan cara hidup sosial gadis Barat, malah sikap suka meminjam duit di kalangan kawan-kawan tidak disenangi kerana Miss X ini tahu meminjam saja, bila tiba masa nak pulangkan, punyalah payah, kadang-kadang setakat RM30, RM50, kira hangus!
Lebih mengejutkan Zubir, Miss X juga mula berjinak-jinak dengan dadah. Sama ada benar atau tidak, dia pernah meniduri lelaki yang tidak dikenalinya semata-mata ingin mendapatkan RM100 untuk membeli dadah. Harap-harap bab cerita ini sekadar nasi tambah!

Zubir juga kasihan pada penyanyi dan komposer berkenaan kerana Miss X sering tak pulang ke rumah. Apabila Miss X tak balik rumah, mulalah si ayah menelefon kawan-kawan terdekat Miss X bertanyakan di manakah gerangan Miss X sudah beberapa hari tidak tahu jalan pulang ke rumahnya.

Miss X ini juga adalah bekas pelajar di sebuah institusi pengajian tinggi awam (IPTA) yang mengikuti pengajian bidang seni. Khabarnya Miss X dibuang kolej kerana dipercayai mencuri! Nak tak nak, si ayah dan ibu terpaksa menebalkan muka datang tengah-tengah malam ke asrama Miss X untuk menyelesaikan masalah anak mereka. Begitulah kasih sayang ayah dan ibu kepada anaknya sekalipun anak perangai macam teeet!

Bukan itu saja yang Zubir dengar, khabarnya Miss X ini kalau tukar boyfriend macam tukar baju saja, tak pernah ada teman lelakinya yang kekal lama. Khabarnya gambar Miss X yang tengah ‘comulot’ (cium mulut) dengan lelaki itu adalah boyfriend terbarunya yang baru saja dikenali tak sampai sebulan.

Zubir sebenarnya tumpang simpati dengan penyanyi terkenal itu dan seluruh keluarganya. Zubir memang kenal penyanyi berkenaan, dia seorang yang amat berbakat dan daripada riak air mukanya, dia mempunyai ciri-ciri seorang ayah yang baik. Tapi, malangnya dia dikurniakan seorang anak yang terlebih nakal. Zubir harap Miss X cepat-cepatlah berubah, peliharalah nama baik ayah awak yang pernah gah suatu ketika dulu dan masih dihormati hingga hari ini.

Thursday, March 12, 2009

(Indonesia) Pelakon Drama Wulan, Hanny Mati Bunuh


Hanny Wahab, pelakon sinetron Wulan mati di”bunuh selepas dirogol dalam rumahnya di’Jakarta Barat, semalam. Mayatnya di’temui oleh anaknya yang bersiap ke sekolah, kehairanan kerana tidak menemui Hanny pada pagi tersebut. Kemaluan Hanny juga ada tanda-tanda di’rogol malah terdapat tompokan air mani di’kawasan terbabit.
Anaknya, Ahmad terkejut melihat ibunya berbujur tanpa pakaian di’atas katil dengan kesan luka di kepala tatkala membuka pintu bilik ibunya. Berdasarkan kenyataan Ahmad, katanya, Hanny ada di datangi tiga lelaki pada pukul 10 malam kejadian dan polis sedang menyiasat kemungkinan mereka terlibat dalam kejadian itu.

Setakat in masih belum ada suspek yang di’tahan.

Tuesday, March 10, 2009

(Gambar) Aksi Pelakon Ramona Nana Tanjung Enjoy Di’ Club






Biasa’lah, nama pun artis. Kalau tidak berclubbing, tak kelas gitu. Pelakon Nana Tanjung, Ros Ramona Qadira Binti Mohd Roslan @ Zamzam, atau lebih mesra dipanggil Ramona Zamzam juga tidak ketinggalan bersantai gembira bersama teman hotchick-nya. Kepada yang tidak mengenali dirinya, beliau memakai baju warna purple. Tapi MYBIKERZ! agak curious, siapa’kah gerangan 2 hotchick di’sebelahnya? Marvellous beb!

Monday, March 2, 2009

(Close Up) Agnes Monica Lebih Seksi Dari Bawah






akarta (ANTARA News) - Nama Agnes Monica makin bersinar di blantika musik nasional setelah terpilih sebagai artis pop terbaik dalam Anugerah Musik Indonesia (AMI) Award 2006, yang pengumumannya berlangsung Rabu malam.
Lagu yang dibawakan Agnes, "Bukan Milikmu Lagi", mendapatkan penghargaan karya terbaik R&B sebagai penghargaan untuk artis penampil dan produser rekaman dalam ajang AMI 2006. Erwin Gutawa yang menjadi produser Agnes Monica dalam lagu "Tanpa Kekasihku", yang dibawakan Agnes, mendapatakan penghargaan sebagai produser terbaik lagu pop AMI 2006.

Desain sampul album Agnes yang dibuat oleh Lesin Design pun memperoleh penghargaan sebagai terbaik. Artis yang telah membintangi sinetron mancanegara ini merasa bersyukur atas karunia yang telah diberikan Tuhan kepadanya. "Saya berterima kasih kepada Yesus atas karuniannya," demikian kata artis yang sering tampil ala Britney Spears ketika di atas panggung itu.

Pada penampilannya pada malam Anugerah Musik Indonesia tersebut, Agnes kembali membikin sensasi ala Britney dengan memakai celana jeans super pendek di padu rompi yang agak terbuka di bagian dada.

Sunday, March 1, 2009

(Gambar) Party Fasha Sandha Bersama Rizal - Nak Sorok Lagi?





Gambar Ratu Kontroversi, Fasha Sandha berparty bersama Rizal (ex-suami Nora Danish) nampaknya sudah terlepas di’khayalak ramai. Walaupun gambar tersebut tidak’lah terlalu mesra, namun sudah ada bukti bahawasanya Fasha Sandha memang menemui Rizal secara terbuka. Seperti yang kita sedia maklum, Fasha Sandha akan menamatkan zaman single bersama seorang duda anak satu, sudah terang lagi bersuluh, Rizal kan? Fasha oi, cepat’lah buat pengakuan!
Every woman in a steady relationship expects her partner to be faithful towards her. The thought of your boyfriend cheating on you may be heart breaking, but do not jump to conclusions. You must learn how to tell if your boyfriend is cheating.

First, you must trust your instincts. If you feel deep down that something is wrong, it probably is. But there are more techniques on how to tell if your boyfriend is cheating.

Look for sudden changes in his timings and habits. Has he suddenly been working late, almost every night? Sometimes, a man who usually isn't careful of his looks, might start paying a lot of attention to it for a new woman in his life.

But do remember that there might be genuine reasons behind his actions. May be he is working late to make some extra money. So know properly how to tell if your boyfriend is cheating.

He may suddenly become hard to reach over the phone or through texts. He may seem preoccupied and distant towards you. But there may be valid reasons behind this, like some problems at work.

You can also try turning up unexpectedly at his workplace on some excuse and see if he really is in the office. Also see if he has been smelling different lately. All these are tip offs on how to tell if your boyfriend is cheating.

Some men actually pay more attention to their girlfriends when they are guilty of cheating. So be careful.

These are only general guidelines on how to tell if your boyfriend is cheating. Always gather strong evidence like text messages, emails, photos etc. before confronting him. Or else, if you are wrong, he might be very hurt at your accusation. Always be open with him and talk things out otherwise the relationship will die out anyway.

Sponsor Link

 
template by free-web-template.blogspot.com