Sunday, November 30, 2008

Linda Onn Mengamuk: Sepak Pentas Sehati Berdansa Sampai Berdarah Kaki


Al-kisahnya ketika sessi latihan Sehati Berdansa baru-baru ini, Linda Onn tiba lewat ke lokasi dan kerana itu penerbit program tersebut, Norazian Mohd Zahir mula tidak puas hati dan memarahi Linda.

Sessi latihan pada hari tersebut juga di’katakan serba tidak menjadi dan ini membuatkan Linda Onn naik angin.

Dek kerana terlalu marah, Linda Onn dikatakan mengamuk sakan dengan menendang set pentas sehinggalah kaki berdarah. (Dahsyat wo!)

Rupa-rupanya ini semua hanya gimik krew Sehati Berdansa yang mahu buat suprise sempena hari lahir Linda Onn. Linda Onn tergamam ketika dia mengamuk semua krew & orang sekeliling ketawa.

“Kalau saya naik angin, memang macam tu! Saya dah tak terfikir apa-apa pun sampai menendang set pentas sehingga pendarahan terjadi di bawah kuku kaki saya ini,” kata Linda Onn.

Menurut Norazian “Tak bestlah kalau kami bawa masuk kek dan menyanyi macam biasa. Tak ada drama. Selepas Linda dapat tahu semua itu gimik, dia terus mengeluh… ‘hai… kenapalah korang buat aku macam ni…’. Kesian pula tengok dia.”

Apa-apapun Linda, selamat hari lahir dan semoga cepat ketemu pengganti Fahrin Ahmad.

Wednesday, November 19, 2008

(Video) Saat Romantis Que Haidar Membelai Rambut Linda Jasmine


What Should You Do Before Your Surgery?

Research is the most important thing you should do before selecting liposuction. Begin by reading articles, reviews and testimonials posted on different blogs, forums and community sites. If you have any friends, relatives, or family members that have undergone this particular surgery, take time to ask them relevant questions. Never rush into making your decisions. Whether you like it or not, you need to have a specific and well laid-out plan before proceeding with any liposuction procedures.

Liposuction can lead to death. For this reason, choosing the best plastic surgeon in town should be your top priority. Never rely on instinct; do your research all over again. There are many top-notch license surgeons everywhere and all you need to do is look for them. In most cases, your surgeon will evaluate your overall medical history before he or she tells you if you are really physically fit for liposuction.

If you are fit enough, your surgeon should provide you various reading materials and instructions on what you need to do before the surgery. It's a common rule not to smoke a month before your surgery. This no-smoking policy will help lessen the possible complications during the liposuction procedure, which includes chest infection after administering your anesthesia.

What Will You Do After Your Surgery?

You will feel an extreme form of stress and sore after a liposuction procedure. For this reason, you should ask someone to take care of your needs. If you have children, it's better to have a nanny or your relatives watch over them.

Usually, your plastic surgeon will ask you to wear compression garments after your surgery. There are a variety of compression garments available in the market. In fact, there are those specified for traditional or open drainage. Wait for advice from your plastic surgeon before removing the compression garment. Exercise will also help you recuperate faster but you still need to wait for further instructions before doing so.

When you are healed, you still need to see your surgeon for monthly check-up. This is to make sure you are experiencing the good benefits from the surgery and avoid any serious complications. To avoid confusion, jot down all your important appointments with your surgeon

Your overall health must be your top priority after your liposuction procedure. Make sure you contact your surgeon anytime you need his or her immediate help. Your surgeon is your friend, tell them everything. Never keep a secret. These surgeons are trained to understand your physical and emotional outbursts while undergoing recovery.

Friday, November 14, 2008

Nur Iman Tang Kekasih Nasha Aziz & Sedikit Cerita Kurang Enak


Gambar jejaka Cina berambut pacak mamakai jersi bolasepak Malaysia ini di’percayai kekasih baru Nasha Aziz, Nur Iman Tang atau nama sebenar beliau Tang Wing Poh. Aku hairan kenapa wartawan Malaysia yang terserempak dengan jejaka ini di’majlis bersama Nasha Aziz tidak merakamkan gambar beliau. Adakah Nasha Aziz ingin sorok wajah sebenar Mr.Tang?

Cerita kurang enak yang di’dengar dari pembaca MYBIKERZ! adalah Mr.Tang ini sebenarnya pernah menjalin hubungan dengan seorang gadis Melayu lain selama 8 tahun & memutuskan hubungan cinta begitu sahaja untuk mengejar cinta Nasha Aziz.

Mr.Tang di’khabarkan pernah cuba untuk memikat hati Maya Karin & Maia Ahmad (ex-Ahmad Dhani) tetapi tidak berjaya. Mr.Tang juga di’katakan mempunyai hutang keliling pinggang walaupun beliau memandu kereta mewah.

Seorang pembaca lagi mengatakan yang beliau sering ternampak Mr.Tang ini keluar masuk kediaman Nasha Aziz sejak awal tahun ini lagi. Tidak pasti samada Mr.Tang tinggal sekali atau datang sesekali untuk melihat ikan dalam akuarium Nasha Aziz (He he!)

Terima kasih kepada pembaca yang memberikan maklumat ini. Kita tunggu penjelasan Nasha Aziz & Mr.Tang apabila media arus perdana petik cerita ini.

Monday, November 10, 2008

(Gossip) Datuk K Hadiahkan Rozita Che Wan Kereta BMW




Al-kisahnya, cerita ini sudah lama kedengaran di internet & mulut-mulut kaki gossip se-Malaya. Cuma’nya, baru-baru ini tampil seorang peminat seni tanah air yang membuat pengakuan bahawa cerita Datuk K menghadiahkan sebuah kereta mewah BMW kepada Rozita Che Wan sempena hari lahir beliau tidak lama dahulu adalah benar belaka.

Peminat ini bercerita bahawa sepupu kepada rakan beliau adalah bodyguard kepada Siti Nurhaliza. Bodyguard ini memberitahu yang Siti mengamuk sakan apabila mengetahui yang Datuk K menghadiahkan kereta buat Rozita Che Wan.

Sejak kejadian itu, Datuk K sering mengekori Siti Nurhaliza ke mana sahaja sebagai tanda ambil hati. Itu yang keluar kenyataan ‘99% masa saya di’habiskan bersama Siti Nurhaliza’ dari mulut Datuk K.

Ermm.. MYBIKERZ! masih anggap ia sebagai gossip kerana tiada bukti nyata yang jelas & Rozita Che Wan sekarang ini pun sedang dalam proses sembuh dari penyakit yang di’hadapi. Dan, harus di’ingat yang Rozita Che Wan adalah bekas pramugari, apakah….?

Wednesday, November 5, 2008

Gambar Mawi & Ekin di Kursus Perkahwinan di Masjid Putra


Women's Safety Tips - How to Repel Instead of Attract Attackers - Tip #1 - Make Noise
Most women are less than eager to get trained in self-defense but we all need some tips on simple ways to avoid becoming a victim and repel instead of attract attackers. Fortunately, sometimes the simplest things work the best.

Attackers prefer victims go quietly so no one notices what is going on and gets a description of them resulting in their arrest. Now that we know what they are looking for, we can be the opposite. Here are a couple things to note:

1. Nine out of ten people gasp and hold their breath when startled or scared so attackers have the advantage already
2. Making noise startles the attacker (turnabout is fair play) and calls attention to your situation

When you gasp and hold your breath, the adrenaline that is automatically produced to deal with stress freezes you quicker and longer, and that's when the majority of people get hurt. Adrenaline is produced to give you the fight or flight option. It helps you think clearly, run faster and strike harder under stress. In order for it to circulate and help instead of hinder you, you must be breathing. This is where making noise comes in...

Yelling is a great way to make noise and get your adrenaline circulating at the same time because you expel all the air in your lungs and automatically take another breath. Viola! Circulation, adrenaline, strength, speed, clear thought, a startled attacker and everyone looking your direction! Notice I said, "yelling" and not "screaming?" That is because screaming is weak and defensive and yelling is strong and offensive. The three best things to yell: Stop, 911, Back Off!
 
template by free-web-template.blogspot.com