Monday, April 28, 2008

Happy 28th Birthday Datuk Siti Nurhaliza!





I am a fan of Datuk Siti Nurhaliza, but don't even remember her birthday fall. Anyway happy belated birthday Siti. Here some pictures of Siti Nurhaliza and Datuk K over the years they spent together celebrating Siti's birthday. I ciplak tak ingat this picture without permission from Syokkahwin :)
Video Siti Nurhaliza 28th birthday

Sunday, April 20, 2008

Nia Ramadhani Bikini bersama Dua Jejaka Bertubuh Sasa







JAKARTA, 1 APRIL 2008: Selepas tercetusnya kontroversi hangat mengenai foto-foto bogel Sandra Dewi yang tersebar meluas di kalangan masyarakat di republik itu, Saya dapati orang di sana tengah heboh bercakap tentang foto bikini Nia Ramadhani bersama dua jejaka yang bertubuh sasa.
Hai, siapa yang tidak kenal Nia yang cun itu. Kalau sebut siri Bawang Merah Bawang Putih, ramai peminat di Malaysia kenal bukan?

Tengok gambar nya saya terima dari email, panazzz beb panazzzzz
All Info Take from My Friendly Blog
Thanks Isu-Hangat.blogspot.com

Thursday, April 17, 2008

Beego Fail Permohonan Nusyuz Terhadap Isteri



KUALA LUMPUR 17 April - Pelakon, Beego yang baru empat bulan berkahwin dan hanya sempat mendampingi isterinya selama 10 hari, telah memfailkan permohonan nusyuz (derhaka) terhadap pasangannya itu, Intan Shahira Mohd. Shahru, 27, di Mahkamah Rendah Syariah di sini.

Permohonan Beego atau nama sebenarnya, Mohamad Aszerul Nizam Abdullah, 28, yang difailkan pada 22 Februari lalu, disebut di hadapan Hakim Syarie, Ahmad Irwan Ismail hari ini.

Hakim tersebut menetapkan 30 Mei ini untuk pengurusan kes setelah peguam syarie, Md. Nor Md. Din yang mewakili Beego memohon sedikit masa bagi membolehkan Intan Shahira memfailkan pembelaan dan diikuti balasan oleh pihaknya serta persediaan kes.

Di mahkamah hari ini, Beego yang dikenali melalui drama bersiri ‘Puteri’ dan merupakan bekas anggota kumpulan Phyne Ballerz hadir bersama beberapa rakannya termasuk pelakon Que Haidar.

Intan Shahira yang tidak hadir diwakili oleh peguam syarie, Marlina Sobri.

Ketika ditemui di luar mahkamah, Md. Nor berkata, Intan Shahira telah memfailkan tuntutan fasakh terhadap suaminya tetapi dokumen tuntutan itu masih belum diterima oleh pihaknya.

Difahamkan tuntutan fasakh itu difailkan kira-kira sebulan lalu.

Sementara itu, Beego berkata, permohonan nusyuz itu difailkan kerana dia tidak dibenarkan berjumpa isterinya dan tidak diizinkan pulang ke rumah.

”Sembilan tahun kami berkawan, saya sedih dan tidak sangka kes seperti ini terjadi. Mungkin ini satu dugaan untuk saya,” katanya.

Pasangan itu bernikah pada 28 Disember tahun lalu di Bandar Baru Uda, Johor Bharu dan majlis perkahwinan diadakan sehari selepas itu serta pada 30 Disember lalu.

Pasangan itu turut mengadakan resepsi perkahwinan di Hotel Palace of The Golden Horses, di sini pada 12 Januari lalu.

”Sehari selepas majlis resepsi itu, saya pergi ke Singapura untuk pengambaran drama selama 10 hari. Saya bersama isteri saya selama 10 hari sahaja kerana selepas balik dari Singapura saya tidak dibenarkan menemuinya.

”Sehingga hari ini, telah tiga bulan saya tidak berjumpa isteri saya,” katanya sambil menambah bahawa Intan Shahira hanya menghantar khidmat pesanan ringkas (sms) kepadanya pagi ini menyatakan dia tidak dapat hadir ke mahkamah kerana bekerja.

Beego turut menafikan bahawa dia mendirikan rumahtangga dengan Intan Shahira demi harta.

Tuesday, April 15, 2008

jamal luah perasaan pada misha



Penyanyi Jamal Abdillah macam guna peluang untuk luah perasaan kepada Misha Omar semasa mengadakan persembahan bersama dalam Konsert Amal Kasih Jamal Abdillah & Saleem di Dewan Pleno, Pusat Konvenyen Kuala Lumpur pada 11 hingga 13 April 2008 lalu.

Jamal mengatakan dia menyukai Misha. Tak tahulah ia hanya skrip sebagai gimik persembahan ataupun Jamal sengaja mengambil peluang untuk meluahkan perasaan terhadap Misha. Tambahan pula Misha mengakui dia memang belum berpunya. Peminat bertepuk tangan dan menjerit apabila melihat aksi `gatal’ Jamal yang macam mahu menggoda Misha di atas pentas.
“Abang nak tanya, Misha ni dah ada teman istimewa ke?” tanya Jamal kepada Misha.

“Belum… saya masih solo,” jawab Misha.

“Sesuailah…. abang pun solo juga sekarang,” kata Jamal membuatkan Misha tersipu-sipu malu.

Namun Misha sporting dan mengikut rentak Jamal apabila dibawa berbicara pasal hati dan perasaan pada malam itu. Mereka berduet lagu Sandarkan Pada Kenangan pada konsert itu. Hilang sifat pemalu Jamal apabila mengusik Misha macam itu.

Monday, April 14, 2008

Aksi Panas Gejala Sosial Pelajar Luar Bandar





Remaja adalah seorang manusia yang berusia antara 14-21 tahun. Pada usia tersebut Pelajar Sekolah sangat naif terhadap apa-apa perkara , mereka selalu ingin mencuba semua yang ada di dunia ini tanpa memikirkan akibatnya di masa yang akan datang.

Masalah sosial memang hebat dibincangkan di mana-mana sahaja di dunia ini dan kini lebih hebat dibincangkan dari masa ke semasa di Malaysia sendiri. Bukan sahaja masalah ini terjadi di negara membangun tetapi di negara maju dan juga dunia ketiga. Remaja luar bandar (Felda dan Felcra) masa kini hidup penuh dengan cabaran demi kemajuan dan kemodenan sehingga mereka kini hidup dengan penuh kebebasan. Kebebasan remaja kini tiada terbatas lagi hingga berlaku pelbagai masalah Aksi Panas Gejala Sosial Pelajar di kalangan mereka yang bergelar remaja luar bandar
Masalah sosial yang melanda remaja luar bandar pada masa kini terjadi daripada beberapa faktor. Antaranya selain dari yang diberikan di atas merupakan pengaruh atau ugutan daripada rakan sebaya, kekurangan ilmu agama dan mempunyai sikap ingin mencuba sesuatu yang tidak baik dan juga faktor seperti di bawah:

* Globalisasi (Kebebasan)
* Modenisasi
* Media Massa (Internet)
* Ideologi Kebebasan Bertingkah Laku
* Pakaian
* Dunia Cinta Remaja
* Pengisian Masa Lapang Remaja

Thursday, April 10, 2008

Kisah Malam Pertama: Aduh Sakitnya Bang!



Ada sepasang pengantin baru berada di kamar pengantin, di malam pertama. Pada tengah malam pertama itu, tiba-tiba isterinya mengerang, “Adui.. Sakitnya bang… ! Macam mana ni bang..?”

Suaminya lantas menenangkan isterinya, “Jangan nangis Sayang.. Nanti emak ayah dengar.. Mereka mungkin belum tidur lagi tu..” Kebetulan bilik mertua hanya bersebelahan kamar tidur pengantin. Isterinya teresak esak mengerang “… Sakitnya Bang”

Tapi kerana tidak dapat menahan sakit, isterinya tambah kuat mengerang. Mahu tidak mahu, si suami pun berkata, kali ini kuat sedikit suaranya: “Sabar Sayang! Tahan saja.. Esok baru cabut.”

Sejak dari tadi si mertua lelaki masih belum tidur. Dia memang terdengar anak perempuannya mengerang, tadi dia tidak peduli, biasalah malam pengantin, fikirnya. Tapi kali ini dia sudah hilang sabar. Dia bangun, pergi ke bilik sebelah lantas menendang pintu kamar pengantin.

Dengan rasa geram bapa mertua berteriak: “Ni apa kena ni? Tak faham ke? Anak aku boleh mati kalau besok baru kau nak cabut! CABUT SEKARANG JUGA!” …

Monday, April 7, 2008

Pak Guard with Gadis Bertudung






Download: “Pak Guard with Gadis Bertudung Skandal Klip”

>from Rapidshare<

>from Savefile<

“Harap pagar, pagar makan padi”, Malaysia security guard should protect local property and assets and not abuse their power. Pak Guard cannot simply bring his Gadis Bertudung (or his girlfriend) in private property and make love. How if when they make love, burglars enter in and steal assets that should be guarded by pak guard? More shameful, they record their “skandal seks” in 3gp klip. Their 3gp skandal klips spread out among their colleague and finally reach mybikerz.com

A security guard or pak guard (in Malaysia terms) is usually a privately and formally employed person who is paid to protect property, assets, and/or people. Often, security officers are uniformed and act to protect property by maintaining a high visibility presence to deter illegal and/or inappropriate actions, observing (either directly, through patrols, or by watching alarm systems or video cameras) for signs of crime, fire or disorder; then taking action and/or reporting any incidents to their client, employer and emergency services as appropriate.

Just for thought:

In August 2007, Malaysia banned hiring of foreign security guards following a rape and murder of a Malay student by a Pakistani security guard. Security Guard Company needs to apply from the Ministry of Internal Security “Kementerian Keselamatan Dalam Negeri (KKKDN)” under private agency act 1971.

Thursday, April 3, 2008

Sexy







>Download Here<



The first historical romances appeared in 1921, when Georgette Heyer began writing romances set during the English Regency period (1811-1820), when the Prince Regent ruled England in place of his ill father, George III. Heyer was inspired by Austen's novels. Although Austen had also written romances set in the Regency period, hers were contemporary novels, describing the times in which she lived. Because Heyer's writing was set in the midst of events that had occurred over 100 years previously, she had to include more detail on the time period in order for her readers to understand.[13] Unlike the other romance novels of the time period, Heyer's novels used the setting as a plot device. Her characters often contained more modern-day sensibilities, and more conventional characters in the novels would point out the heroine's eccentricities, such as wanting to marry for love.[14] Heyer was a prolific author, and write one to two historical romance novels per year until her death in 1974.[15]
Kathleen Woodiwiss's The Flame and the Flower
Kathleen Woodiwiss's The Flame and the Flower

The modern romance genre was born in 1972 with Avon's publication of Kathleen Woodiwiss's The Flame and the Flower, the first romance novel "to [follow] the principals into the bedroom."[16][17] Aside from its content, the book was revolutionary in that it was one of the first single-title romance novels to be published as an original paperback, rather than being first published in hardcover, and, like the category romances, was distributed in drug stores and other mass-market merchandising outlets.[18] The novel went on to sell 2.35 million copies.[19] Avon followed its release with the 1974 publication of Woodiwiss's second novel, The Wolf and the Dove and two novels by newcomer Rosemary Rogers. One of Rogers's novels, Dark Fires sold two million copies in its first three months of release, and, by 1975, Publishers Weekly had reported that the "Avon originals" had sold a combined 8 million copies.[18] The following year over 150 historical romance novels, many of them paperback originals, were published, selling over 40 million copies.[19] Unlike Woodiwiss, Rogers's novels featured couples who travelled the world, usually were separated for a time, and had multiple partners within the book.[20]
 
template by free-web-template.blogspot.com